سازمان نظام مهندسي معدن استان كرمان



آگهي برگزاري انتخابات چهارمين دوره هيئت مديره، 3

هیئت اجرایی انتخابات تقاضاهای داوطلبان را بررسی نموده و قبول یا تقاضا کتباً به داوطلب اعلام خواهد شد.

7.      اعلام فهرست داوطلبان:

فهرست الفبایی داوطلبان مورد تایید به تفکیک رشته، علاوه بر ارسال به آدرس اعضا و درج در پایگاه اینترنتی سازمان، از تاریخ 3/12/90 در تابلوهای اعلانات سازمان نظام مهندسی معدن استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و ادارات تابعه و وابسته و همچنین موسسه ها و شرکت های مهم معدنی استان نصب خواهد شد. ( در صورت امکان این فهرست در روزنامه محلی نیز آگهی خواهد شد). بعلاوه در روز برگزاری انتخابات نیز این فهرست در محل(های) اخذ رای نصب خواهد شد.

8. اخذ رای:

اعضای سازمان نظام مهندسی معدن استان باید شخصاً برای رای دادن مراجعه کنند و هیچگونه وکالتی پذیرفته نمی شود. رای دهندگان باید کارت عضویت معتبر خود را هنگام رای دادن ارائه کنند.

هر عضو بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی خود، افراد مورد نظر خود را در تمام رشته ها انتخاب می کند. در برگه رای فقط به تعداد مورد نیاز از هر رشته، که مشخص شده، باید نوشته شود. چنانچه تعداد بیشتری نوشته شده باشد، هنگام قرائت، اسامی اضافی حذف خواهد شد. همچنین چنانچه اسامی نوشته شده از بین فهرست اعلام شده داوطلبان نباشد، آن اسامی نیز حذف خواهد شد. چنانچه در رشته ای داوطلب برای عضویت در هیئت مدیره وجود نداشته باشد، باید جلوی رشته مربوط را خالی بگذارند و چنانچه به اشتباه نیز نامی نوشته شده باشد، هنگام قرائت حذف خواهد شد.

9.     مهلت قبول شکایات:

مهلت قبول شکایات مربوط به برگزاری انتخابات تا 5 روز پس از تاریخ رای گیری است.

10.      توضیح و راهنمایی:

اعضای سازمان برای هر نوع سوال و اخذ راهنمایی درباره چگونگی برگزاری انتخابات می توانند با دبیرخانه سازمان نظام مهندسی معدن استان به آدرس و یا شماره تلفن زیر تماس گرفته و حتی در صورت لزوم با اعضای هیئت اجرایی نیز طبق قرار قبلی ملاقات نمایند.



نويسنده: Hadis | تاريخ: چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |